joi, 22 septembrie 2011

Lake View Constanta

Pe Bulevardul Mamaia, chiar la intrarea în staţiune, pe malul Lacului Tăbăcărie se află "cel mai mare centru de entertainment and sports din Romania" după cum se autointitulează pe siteul propriu.

De mai bine de o lună mă chinui să ajung acolo, fiindcă am aflat că au un minunat loc de joacă pentru copii chiar pe malul lacului. Nu ştiu cum se face însă, dar niciodată nu am reuşit să îmi potrivesc programul cu cel al prietenelor mele şi singură parcă nu îmi venea să merg. În fine, aseară am reuşit să ajung, ne-a ieşit programul de întâlnire şi la 17 - 17.30 am stabilit să ne vedem acolo, fiecare cu odraslele din dotare.

Am ajuns prima, pe ora 17. Nici ţipenie, cu excepţia unei mămici care se ţinea pe urmele pruncului de vreo doi anişori, ce testa leagănele şi toboganele de pe-acolo. Am ocupat o masă pe terasa restaurantului lipit de locul de joacă şi în timp ce copilul zburda am început şi eu să cercetez împrejurimile.

Locul este mare, foarte frumos şi foarte curat. Restaurantul “TRATTORIA DELL` ARTE” este elegant, cu bun gust şi excelent plasat pentru părinţii care sunt însoţiţi de copii şi vor totuşi şi puţin răgaz la un pahar de vorbă. Preţurile sunt măricele, însă mi se par potrivite cu ambianţa şi cu ceea ce oferă.

Dacă la ora 17 când am ajuns noi nu era nici ţipenie, un ceas mai târziu locul gemea de lume. Nu mai găseai niciun loc la terasă iar locul de joacă era plin de copii.

O singură bilă neagră. Ospătarii - sau poate doar cel de la masa noastră, hai să nu generalizăm - sunt de un sictir de neimaginat. Cel care ne-a servit pe noi a reuşit să mă umple de nervi. Când vorbea parcă îţi făcea o favoare deosebită prin faptul că ţi se adresează din înaltele culmi pe unde îşi face veacul. Mâncarea a adus-o repede, dar cu o faţă de parcă l-ai fi obligat să tragă la jug, dădea informaţii cu o silă de parcă l-ai întrerupt din ceva foarte important cu tupeul tău, în loc de două limonade reci şi una caldă le-a adus pe toate trei reci şi nota nu ne-a adus-o decât după o jumătate de oră şi numai la insistenţele noastre repetate (dacă regula casei este să nu plăteşti, să ne fi spus cineva şi nouă, nu să obligăm omul să ne ia banii).

Nu pot spune că nu mai calc pe acolo pentru că locaţia este minunată, însă sper ca data viitoare să nimerim alt ospătar sau să fie în toane mai bune.





Iată cum este descrisă locaţia pe site-ul propriu (http://lake-view.ro):

Lake View Constanta – Aproape 4500 de metri patrati de distractie la superlativ: 16 mese de biliard profesionale, 12 piste de bowling, o sala cu 60 de jocuri electronice, centru de fitness si wellnes, bar si restaurant italian.
Asa arata Lake View, cel mai mare centru de entertainment and sports din Romania deschis la Constanta. Aici gasiti tot ce inseamna ultima generatie in materie de jocuri si refacere fizica.
In colaborare cu restaurantul La Trattoria  organizam petreceri si competitii pentru adulti si pentru cei mici.
Zonele sunt impartite in felul urmator: Parter – Restaurant TRATTORIA DELL` ARTE si Sala cu jocuri electronice Nautilus Playground -  si Ping – Pong, Etaj 1 – Bowling si Biliard, Etaj 2 – Sala Fitness

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...