sâmbătă, 9 octombrie 2010

Gymboland

Fiindca azi a fost cea mai urata si mai friguroasa zi de cand s-a terminat iarna ce a trecut, dimineata am hotarat sa mergem la locul nostru preferat de joaca din CityPark Mall. Locul de joaca de aici - Gymboland - e fantastic din punctul meu de vedere pt ca e unul din putinele locuri unde sta fi-miu fara mine. Si singurul loc de joaca unde nu se plictiseste.


Am ajuns la 10.30 dimineata si am plecat acasa la 14.30; tariful e unic, 20 de lei toata ziua, in sensul ca poti pleca si te poti intoarce ori de cate ori vrei, adica duci copilul acasa la somnul de pranz si dupa aceea te poti intoarce cu el si sa stai chiar si pana la inchidere, la ora 22, asa incat mi se pare chiar convenabil in zilele ploioase sau friguroase in care nu ai unde sa mergi cu copilul. Fiindca altfel prefer, de regula, sa stau cu el afara.

Un alt lucru care imi place la Gymboland este faptul ca supraveghetoarele sunt foarte dragute si amabile si nu in ultimul rand grijulii cu copilasii mai mititei, fiindca fireste acolo au voie sa intre, fireste, si copii mai mari. Asa incat al meu s-a jucat de zor cu una dintre supraveghetoare care a avut in permanenta grija ca nu cumva sa ii pofteasca lui inimioara sa ajunga in vreun loc si sa nu poata - avea grija sa il urce la etaj, sa se tina dupa el, sa il coboare, sa il ajute sa treaca peste obstacolele cu care nu se putea descurca, sa intervina atunci cand era pericol de vreo incaierare si asa mai departe. Atata rabdare ca la fiinta aceasta mai rar.


Am inteles ca exista un loc de joaca Gymboland si in Bucuresti, la AFI Palace Cotroceni. Fireste, acolo nu pot sa bag mana in foc ca e totul la fel de ok ca in Constanta :) asa incat, de exemplu, daca supraveghetoarele sunt mai putin implicate sa nu ma injurati.  Mai multe amanunte pe http://www.gymboland.ro/

Un comentariu:

  1. Ganditi-va de doua ori inante sa va lasati copiii pe mana lor!!!!!!!!! Pe 14.08.2012 fiul meu, in varsta de 5 ani a suferit o fractura de gradul 3 la cotul stang si a fost operat de urgenta la Spitalul Grigore Alexandrescu, unde sub anestezie totala i s-au montat 2 brose pentru fixarea osului, bratul a fost imobilizat postoperator in ghips pana la umar, a urmat un tratament cu un antibiotic foarte puternic timp de o saptamana, i s-au facut radiografii saptamanal, dupa trei saptamani trebuie sa mai sufere o interventie chirurgicala tot sub anestezie totala pentru scoaterea broselor si imobilizarea din nou a bratului petru inca o luna, alt antibiotic puternic, alte radiografii, iar dupa scoaterea celui de-al doilea ghips va trebui sa faca recuperare cel putin 6 luni, va pierde o luna de gradinita, ca sa nu mai vorbesc despre trauma psihologica produsa de acest grav (in opinia mea ) accident produs din culpa personalului Gymboland. Patronii au fost "foarte amabili" crezand ca o punga de jeleuri, un mic maimutoi de plus si cateva intrari gratuite la acelasi loc de joaca ( va imaginati ca fiul meu nu mai vrea nici sa paseasca in mall) compenseaza in vreun fel aceste consecinte grave ale neglijentei personalului lor, care nu sunt la primul incident de acest gen. Ganditi-va de doua ori la consecintele grave pe care neatentia lor le poate avea asupra copilului si a familiei dumneavoastra. Intrarea costa 35 lei, suferinta copilului este nepretuita!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...