sâmbătă, 11 decembrie 2010

Zilelea acestea am facut un maraton de Saw. Spre rusinea mea (?), eu nu am auzit pana acum de filmul acesta. Oricum a meritat sa ma uit la toate cele 7 parti iar avantajul de a le vedea pe toate oarecum una dupa alta a usurat foarte mult intelegerea subtilitatilor psihologice.

Recunosc ca imi plac filmele cu criminali in serie, cu dedesubturi psihologice, sunt fan Criminal Minds si CSI (dap :)) dar recunosc ca Saw mi-a depasit asteptarile si de foarte multe ori si limitele. Am avut multe momente in care am stat cu ochii acoperiti, urmarind totusi printre degete si CREDETI-MA ca sunt foarte greu de impresionat...

Mi-a placut grozav felul in care a fost gandit si pus in scena, am avut foarte putine comentarii spre deloc, nu am fost dezamagita, dimpotriva. Oricum nu recomand seria celor care nu au nervii tari. Si daca vedeti seriile disparate, isi pierd mult din farmec fiindca toate sapte sunt extrem de strans legate intre ele si in ultima parte, de exemplu, se limpezesc aspecte tocmai din primul film Saw. Daca as fi vazut direct Saw 7 sunt aproape convinsa ca as fi ramas oarecum dezamagita. Dar asa, vazandu-le pe toate, sfarsitul a fost o revelatie...

In fine, adrenalina inca imi mai fierbe in vene si nici somn nu cred ca voi avea noaptea asta :)

Va invit sa urmariti trailerul, cu toate ca din trailer nu reiese decat partea de groaza, or in ciuda crimelor absolut terifiante, nu acestea sunt cele care fac filmul un succes rasunator, ci partea psihologica.

<script src="http://www.cinemarx.ro/trailere/embed/rxt.js" type="text/javascript"></script><script type="text/javascript">rxt_id="2412684,6040";rxt_width="430";rxt_height="340";rxt_display();</script>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...