joi, 2 septembrie 2010

Festivalul Medieval Sibiu 26-29 august 2010

Intre 26 - 29 august 2010 s-a desfasurat la Sibiu cea de-a X-a editie a Festivalulului Medieval.

Am aflat intamplator despre acest festival, chiar in preziua plecarii mele la Sibiu, dintr-o stire la radio, pe care am auzit-o in masina. Nu mi-am batut capul prea tare, nici nu am calculat daca prindem si noi vreo zi de targ, doar mi-am adus aminte de cele ascultate in clipa in care vineri seara am ajuns in Piata Mare care forfotea de lume.

Imediat am intrat in ritm, unde e mai multa agitatie si aglomeratie, acolo ma simt si eu mai bine. In seara cu pricina nu am intarziat prea mult fiindca eram deja obositi dupa doua ore de alergatura in parc, insa ne-am luat revansa sambata si duminca, ultimele zile de targ, cand ne-am bucurat de absolut tot ceea ce ne-a avut de oferit.

Piata mare din Sibiu a fost transformata intr-o piata mediavala, cu turnuri si poarta din lemn, cu faclii aprinse odata cu lasarea intunericului, cu zeci de tarabe ale negustorilor si mestesugarilor, cu fructe si legume, obiecte de artizanat, bijuterii, turta dulce si halvita, remedii naturiste, vinuri, obiecte de anticariat, masti, icoane pictate, bijuterii si accesorii handmade, obiecte de cult si alte sute de produse si feluri specifice de mancare, mai cu seama vestita paine cu untura si ceapa rosie.

S-au tinut spectacole, s-au pus in scena piese de teatru, totul intr-o atmosfera sarbatoreasca, incununata la sfarsitul ultimei zile de un minunat foc de artificii.



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...